onsdag, februari 17, 2010

Fingrarna är tunga..

...de vill skriva, men de vet inte om de orkar..d

Vart tog Marie vägen?
d
Borde hon igentligen skriva nu? d

Kanske lika bra att vara ärlig nu.., från början.. säga som det är?
d
Det är helt emot mina egna principer, - att låta andra få veta att jag mår annat än bra..

Mår man inte bra.. är det ett tecken på svaghet..
- jag mår väl bra.. eller ?

Är man ledsen.. är det ett tecken på svaghet..
- jag är väl inte ledsen.. eller ?

4 månader och 5 dagar..
..sedan du träffade någon sist..

Det låter kanske inte så länge..

men om du aldrig, någonsin kommer få träffa den personen igen..
..och den tiden bara blir längre..
..och längre..
...och längre...

är det fruktansvärt länge..


Pappa, du finns i mina tankar och mitt hjärta för alltid!

Jag är stolt som kan säga jag är din dotter, som haft en sådan underbar pappa!

k

***


"I must be strong and carry on.."

j


Inga kommentarer.. snälla.. inte på detta inlägget, inte för att ni brukar skriva, men nu vill jag verkligen inte ha några..

Inga kommentarer: