fredag, juli 03, 2009

24..

grader varmt när man vaknar klockan 05.00 på morgonen, - varför kan det inte alltid vara så?

Jag antar att om man hade bott på andra sidan jorden så hade förmodligen detta inte varit helt omöjligt.. men nu befinner vi oss i lilla Sverige, där den här värmen infinner sig runt 20-30 dagar om året - om vi har tur!

Men vi klagar inte, inte jag i alla fall, det e bara till att njuta så länge man kan!

Dags för en tidig morgonpromenad, om jag kan få liv i lilla Gizze!

Ha en underbar morgon/dag! :)



"And so the lion fell in love with the lamb..."

l

3 kommentarer:

Kyparn sa...

Trodde du visste det...att vi har nya EU-regler och Sverige numera då ligger i Karibien och kommer att ha detta vädret 364 dagar om året, utom just då på julafton när det är -16 och 4 dm snö :P

Qet sa...

Vädret får gärna stanna VÄLDIGT länge, de hade jag inte klagat på :D
Eller om man inte ska vara så krävande, så iaf 4 veckor fram under min semester!!

/hugsies!
"What a Stupid lamb.....What a Sick Masochistic Lion"

Emma sa...

ja värmen är härlig:)