torsdag, juli 16, 2009

Vego..

...dog ?

Katterna brukar sitta o gnaska lite på diverse blomblad i fönsterkarmarna, det har aldrig riktigt stört mig.. även om blommorna har sett lite halvsjuka ut efteråt..

Den senaste tiden så har jag mer och mer lagt märke till att Gizmo gillar olika typer av grönsaker, allt från salladsblad, majs till tomater och gurka..
Till min förvåning så gillar han tydligen oxå blommorna i fönsterkarmarna ... - han lämnade dock inte mycket kvar ...



Vet inte om han vill berätta att han hellre bara äter grönsaker och dylikt, eller var denna aptiten för "grönsaker" kommer ifrån?

Jäkla hund, e uppe o springer i fönsterkarmarna och uppe i soffan som om han vore en katt... - antar att det blir så när han e uppvuxen med sina två kattsystrar xD

Nä, solen strålar varmt på himlen så blir nog en runda till stadsparken med filt och dricka!

Ha en underbart somrig dag!

d



***
s
s


"You are my life now.."


3 kommentarer:

Anonym sa...

Awwe :) E du säker på att ni inte har köpt fel djur? - Typ en gnagare? :P /Kramar från J

Qet sa...

Hehe! Grönsaker e bra sägs det, men jag e tveksam när det gäller en HEL blomma, hans mage mådde inte riktigt bra efteråt skulle jag gissa xD
Hoppas den var god Gizmo! Men jag tror att mamma blev lite lissen på dig...
Nåja gief mer sol! Det verkar tveksamt om vädret blir bra idag, iaf enligt morgon regnet :)

//Kissies

Kyparn sa...

Jag tror han är en känguruhund...han skuttar som en och jag har sett hans pung :P
Nada sol idag dock :(