måndag, juli 27, 2009

Alla andra..

.. gör massa listor och lägger upp, nu är det min tur !
+ jag har inte bloggat på en hel vecka, - måste göra något för att låtsas vara lite aktiv ! (a)

Vad heter ni? Marie och Robin
Hur träffades ni? Umgicks i samma umgängeskrets,
sen klickade det på en fest (a)
Hur länge har ni varit tillsammans? 1 år, 2 månader
Är ni förlovade? Ja
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Nej (om inte de med 4 ben räknas ? ) xD
Har båda körkort? Nej, bara jag
Kommer du ihåg er första kyss? Absolut !
Vem sa "Jag älskar dig" först? Robin
Vem är äldst? Jag..
Vilka stjärntecken är ni? Skytt och Kräfta
Vem fyller först på året? Robin 23 juni och jag 24 november
Vem är längst? Jag..
Vem sjunger bäst? Defenitivt Robin !
Håller ni i handen på stan? Ja
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja
Blev du kär vid första ögonkastet?
Nej, tror inte på det
Har ni någon speciell låt? Volbeat - I only wanna be with you
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillsammans? Danmark 08.. (räknas det ens?)
Vem lagar bäst mat? Jag, utan tvekan :)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser i soffan till nån bra film, kvällspromenad med Gizmo
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja, alltid annars oxå :)
Blir du lätt svartsjuk? Nej
Ringer eller SMS:ar ni mest? SMS
Brukar nån av er prata i sömnen? Robin brukar nynna något ohörbart ibland :)
Läser ni varandras SMS? Nej

1 kommentar:

Qet sa...

Skoj med listor jue! Och det stämmer väldans bra med matlagningen, Du lagar underbar mat!
Pratar i sömnen, har aldrig hört dig prata i sömnen iallafall gumman ;)