onsdag, juni 24, 2009

Att..

..inte gilla sitt hundgodis är väl en sak, men att äta kattsand är en helt annan!
Sen att bli sur ovanpå det, - för att man inte får mer, - vad kan man säja annat än *urk* !

Underbara sol, varmt och skönt har dom jue lovat nu ett tag framöver, och jag hoppas verkligen dom håller vad dom lovar.

Ska ut och sätta mig på balkongen sen och läsa, har äntligen fått dom två första böckerna i Stephenie Meyers serie om Edward och Bella *älskar* dessa underbara kärleks historier - såg filmen "Twilight" som e baserad på den första boken, - och blev kär direkt!
Min absoluta favvo film nu, även om jag igentligen e en sån som gillar thrillers och skräckfilmer (a) - men lite kärlek kan ju inte skada ibland!


Nä, nu blir det lite hushållssysslor innan solen når balkongen och jag hamnar där!

Ha en underbar dag!

***


"Love hurts..."

2 kommentarer:

Kyparn sa...

Haha...gief kattsand ffs :P Du får inte undanhålla han en sådan delikatess :P

Qet sa...

Kattsand är nog inte den mest lockande att stoppa i munnen xD
Solen får hemskt gärna vara här för att stanna ett bra tag fram över.. typ 6 veckor iaf xD så den stannar under min semester ;)
Twilight är en jätte bra film det kan jag inget annat än att hålla med om :D
Är dock inte mycket för böcker så medans du läser dem så väntar jag på den andra filmen :D

/hugsies