tisdag, juni 30, 2009

Oj..

..vad tiden går fort när man har kul!
Har inte reflekterat i att jag inte har bloggat sen i fredags, får skylla på värmen! (a)

Helgen har varit varm, eller rent av jäkligt svettig om man ska utrycka sig med rätt ord!

Personligen så älskar jag solen, då menar jag att jag verkligen är en sån där som vill vara i solen hela tiden, även om svetten rinner av en likt Niagarafallen.


Gizmo tycks oxå gilla solen, till min stora förvåning - men det har väl att göra med att lillkillen inte har så mycket päls att svettas igenom, hur som helst så busar han mer än gärna i solen - en stund, tills han söker skydd i skuggan för att svalka av sig, innan lekhumöret infinner sig igen!

Var varmt och skönt imorse igen, så Gizmo och jag tog en promenad hem till mamma för en liten fika och lite skitsnack :)



Tar en behövd vilopaus på hos mormor, på en av hennes stolar!

Nä, om man skulle gå ut och njuta av det ljuvliga kvällsvädert en stund :)

Ha en trevlig kväll!

***

"Oh the games people play now, every night and every day now.."


1 kommentar:

Qet sa...

Kan ju säga som så att solen är otroligt skön, och det gillar jag med ;) Ibland kan Gizmo bli lite för "busig" och slutar gör han inte om man säger till :P Men men .. Hoppas vi får behålla det fina vädret så länge som möjligt iaf!

/puss