torsdag, juni 04, 2009

Inte lätt...

...att vara hög som en mjölkartong och försöka komma upp i en betydligt högre säng..
Efter otaliga försök och en massa gnyende, så var man ju tvungen att lyfta upp den lille i sängen!
När han väl fick ro att somna, - på min axel, så fick han sova där i en timme, tills min axel var totalt bedövad - då fick pappa lyfta ner honom i korgen, - där han faktiskt sov i hela 30 minuter - sen var det dax att försöka bestiga Mount Everest igen (upp i sängen då) - åter igen fick pappa lyfta upp honom, - nu hitta han ett ännu mysigare ställe - För vad kan vara bättre än att ligga mitt på pappas hals o sova ! xD
Nåja, natten gick hyfsat okey, även om ingen av oss fick någon ordentlig sömn..

Man kan undra var tankarna finns hos Gizmo, när han har försökt att jaga sin svans i 5 minuter (när han är lika vig, som en 105 åring i rullstol) - utan att lyckas.. man får väl bli inspirerad av hans kämpar glöd dock! :)

Bebbarna har fått frukost, nu är det väl dax för mig också!


"Morning has broken..."

4 kommentarer:

Kyparn sa...

Haha...jag brukar också jaga min svans sådär...har heller aldrig lyckats fånga den :P

Qet sa...

Nauwh, han e ju för go! O klart det e mysigt på min hals :D sån tur e så ligger ju jag väldigt stilla när jag sover ;)

/hugs!

Anonym sa...

Ni får ju bygga en ramp upp i sängen så han kan gå upp själv :P

/Jimmy

Binky sa...

Vilken bra idé! - Fast tycker du ska bygga den, så kanske jag förlåter dej för "naken janne" :P