torsdag, juni 11, 2009

Intressant städning..

Jag brukar inte ha något emot att städa, det brukar gå relativt fort och man är jäkligt nöjd när det är rent.

Nu tog det jäkligt lång tid, höll på att bryta benen ett antal gånger, både på mig själv och på Gizmo - och själva "renheten" - om jag har tur, varar i en 20 minuter, tills det är en liten kissepöl någonstans som man inte upptäcker förräns man känner det våta sipprar mellan tårna - mysigt eller vad .. ?


Ska ju erkännas att jag längtar till vår fyrbenta galning blir rumsren! xD

Särskilt efter de 2 långa promenaderna som vi redan har tagit idag, utan framgång utomhus, dock inomhus, - 30 sekunder efter vi kommit hem - BÅDA gångerna!

Allt annat utomhus utom att göra sina behov verkar vara sååå intressant, - favvorit sysselsättning idag:

1. - Smaka på fågelbajs

2. - Tugga på gamla fimpar

Nä, nu måste jag nog se till o börja fixa middagen tills sötnosen kommer hem från jobb! :)

"I don't have the strength to stay away from you anymore"

3 kommentarer:

Qet sa...

Skönt o få det rent o fint, även om den lille speed-påverkade (skulle man kunna tro ibland) galningen lyckas pinka på golvet ganska så omgående efter att du e klar :P

Och klart man längtar tills han e rumsren, lite ironiskt att han pinkar så fort han kommer hem och vägrar göra det ute...
Förmodligen alldeles förmycket saker o titta på, lukta på och smaka på för att ha tid o kissa, eller så var det kanske den oerhörda värmen som gjorde det (eller kanske det kalla regnet? :S), fast det e bara en frågan om tid.

/Cuddle.

Kyparn sa...

Han följer exakt samma beteende som mig...jag gör saker jag inte borde när jag är ute o sen pinkar jag så fort jag kommit hem:P Inget konstigt med det:D

Binky sa...

Hmm.. har han redan lärt sig av dej ! ? - då kommer jag snart hitta han framför datorn, drickandes öl och lira wow ? :p